Tuesday, May 10, 2011

Terima kasih sifu :)

follower semakin bertambah, walupon naik sikit demi sikit, tapi alhamdullillah naik jugak daripada tak ada lansong kan? ;) sifu saya banyak ajar macamana cara nak bagi orang nampak kewujudan kita kat dunia blogging nih. mula2 susah nak ikut, tapi for the time being, lama2 saya semakin berani dan kreatif sikit kot dalam menggoreng idea2 samada yang bernas, kurang atau yang tak bernas lansong yang berlegar2 dalam kepala nih. 

apapun yang kita lakukan, kita harus ada guru, sifu, cikgu dan sebagainya kan? bak kata orang, malu bertanya sesat jalan. jangan berlagak pandai kalau pada hakikatnya kita nih kurang pandai. jangan sesekali "sombong bodoh",  sebab tak salah kalau sesekali kita rendahkan ego kita nih untuk mintak tunjuk ajar atau pandangan orang lain kan?

apapun, terima kasih kepada sifu saya, an.nabihan, yang banyak sangat share apa yang dia tau and apa yang dia rasa bagus untuk dijayakan. hehehe tidor dengan rasa puas, bangon tidor pon dengan rasa puas. so, just do whatever that you guys love to do, and put all of your heart on it, then see the result~

btw, sebelom tidor semalam follower saya 61# orang je, bangon pagi nih saya tengok, follower ke 62# adelah cik yaya yang suka melastik bintang katanye. jom meriahkan blog dia pulak ;)

terima kasih sudi baca :)

5 comments:

  1. tahniah izyana..Dah boleh kalahkan Jay ni..yg best dapat abg ben jadi follower.hehe.Jay dapat yuyu zulaikha...

    ReplyDelete
  2. erk,mane boleh kalahkan jay..jay pnye follower ramai dah...sy punye ciput je ;p

    besnye dpt yuyu zulaikha..comel...

    ReplyDelete
  3. hehe..insyallah dapat tu..abg ben dah promote tu..mesti bnyk dpt follower lepas ni..hehehe..

    ReplyDelete
  4. tahniah!! semoga lebih sukses!! ngeee.. aan pnh rasalah. senyum jer memanjang..

    ReplyDelete