Monday, May 9, 2011

Panas gila kot hari nih. Fuh!

Hoh! Kepanasan matahari hari nih menggigit kulit saya yang nipis bak kulit baby tua nih. Adoyy! Dah lah class 3 jam dapat air cond macam nak mati je, hidop segan mampos tak mau. Tiga jam kot! Habes berair satu badan. dalam hati punyalah baran gila, tunggu lecturer yang tak reti nak berhenti membebel. Tak panas ke beliau? Konfius saya.

Tapi apekan daya, ahad nih nak test dah, and awal bulan 6 nanti final dah mula menjenguk dalam mimpi indah saya. Kacau ar, nak tidor sedap2 pon dah ibarat mimpi ngeri dah. Scary kot! Rasa macam baru je register minggu lepas. Tau2 nak final exam dah? Hoh! Masa yang mencemburui saya atau saya yang tak perasan masa tuh dok bersaing dengan saya ibarat larian 100m?

Niat hati nak bank in duit, so dengan gigihnya menapak ke petronas yang ade mesin cash deposit. Dia pon nak tambah baran saya, ROSAK lah pulok. Damn! Dah lah panas, jaoh pulok tuh. Hadoyy Kalau tau, baik balik je teros tadi. Rusak plan dahku.

Dengan hati yang panas bercampur dengan kebuluran tahap infiniti, menapak lagik ke bus stop. Ya ampunn, panas gila. Nak hujan kot! Tunggu punya tunggu bas, tak sampai2 jugak. Mogok ke hape pakcik drebar tuh. Hadoyy, otak dah terbayang surga loka saya dah. Tilam dan bantal busok. ;p

Setelah setengah jam penantian yang penoh dengan penyiksaan, sampailah bas yg ditunggu untuk menjempot kami. Dah macam sardin dalm tin dah saya tengok, kalah sardin. Tapi terpaksa redha, nak tunggu bas lain alamat pengsan lah kat sane. hoh! Tak sepatutnya berlaku kan. So, kitorang naik bas tuh, dan akhirnya sampai lah ke sorga loka saya nih. Wah, sekarang nak tidor, tidor dan tidor. Malam nanti nak berjuang utk esaimen pulok. Esaaimen and test submit pd hari yg sama pulak, reli kenot go lah. Okay, nnt cakap lagik. Nak manjekan mata ai nih kejap. bui bui ;)

pepanas bute pon nak posing gak. gasakkk! :p






Terima kasih sudi baca :)


2 comments: