Thursday, March 17, 2011

Hari pertama cuti SEKOLAH ;)

Assalamualaikum :)

Hari nih, dah ada kat umah dah. Jadi, tak boleh la malas2 macam dok umah bujang kan +_+
Kena tolong mak masak, basuh baju, jemur baju, kemas umah dan tugasan2 suri rumah tangga sepenuh masa yang lain. Wah....Sangatlah tak rajin. Tapi, cian kat mak, kalau bukan saya yang tolong siapa lagi kan?? Takkan adik mushuk yang cinonet tuh kot, memporak-perandakan umah reti lah dia dengan menan-menan segala tuh. haih...nasib baek kecik lagi. Kalau tak, memang berbintat dahi budak tuh saya kerjakan. Sabor jelah T__T

Apakah plan untuk cuti yang tak berapa nak lama nih?? 3 minggu tuh consider celah2 gigi je..Tak puas lansung untuk menikmati dunia riang ria nih. *__* Senarai plan untuk cuti kali nih adelah :

  • Tido puas2 sampai tak larat nak tido dah
  • Tengok tibi sampai tibi pon muak tengok muka saya
  • Camping dengan mak yang memang gila bercamping :p
  • Memancing dengan abah yang pantang dengar perkataan mancing
  • Main masak2 pastuh pakse CHENTA saya makan semua tuh walaupon tak sedap ;p
  • Buli adik sampai dia nangis tak hengat dunia. hehehe
Tu jelah kot plan saya setakat nih, kalau ada lagi nanti tak taulah kan. Tak dirancang lah namenya tuh. Tapi yang penting, nak manfaatkan cuti nih sebaiknya dengan mencari bahan untuk project paper nanti. Okayylah, till here then. Nanti sambung lagi tau.:) Take care korangg dan jangan noty2 taw.

Terima kasih sudi baca :)

No comments:

Post a Comment